kita

Selasa, 17 Ogos 2010


dalam seribu gelita
aku terus menunggu
laut bergelora
dan langit pecah berderai
aku nyalakan api
menembusi angin malam
kenangan yang terimbas
tiba-tiba menguasai suasana
akupun tenggelam
bersama bayang-bayangmu

kekasih....
adakala laut ini kencang
adakala ia tenang
mengharungi badai taufan
menikmati bayu damai

pejamkan mataku
mencari kebenaran
di balik tengkujuh itu
dengan getir, dengan ganas
akhirnya....
laut kembali pada asal
tidak luak....
tidak berubah!

Sebab itu....kau tetap di hatiku

~Salam sayang

(1999)

Coretan buat kekasihku....Ingati aku selamanya....Seperti selamanya aku mengingatimu....

7 Tindak Balas:

Vanilla Popsicle berkata...

best! ko takde buat lagu?

pembuang sampah berkata...

tq. tak pandai. :)

poyotito berkata...

peh. lama tu.

pembuang sampah berkata...

:)..1999-2010 baru nak 12 tahun je.

saraa berkata...

aku paling bereaksi dgn yg ini .
:))

miya berkata...

kertas tu cantik

pembuang sampah berkata...

terima kasih. :)

Jenis Sampah