Rin-

Rabu, 20 April 2011

suara yang hilang pada nyata
aku kutip dan buangkan
menjadi bait-bait sampah
di ruangan maya ini
.
.
.
.
.
.
cumanya.........................
.........................aku tertanya

titik itu noktah
atau tanda koma?

(20/04/11 6:34am)

17 Tindak Balas:

Nveil berkata...

-du

aku pilih untuk menjadi 'titik bertindih'

pembuang sampah berkata...

sama dengan,boleh?

Nveil berkata...

boleh.
hak individu.

pembuang sampah berkata...

sama dengan tak?
haih..

Nveil berkata...

ya, aku terima.

-_____-'



degil. haha!

pembuang sampah berkata...

jom.
berbual.
serius.

ENCIK TIKUS berkata...

banyak betul blog kau ada ehh ? hurm setiap satu mewakili ape ?

pembuang sampah berkata...

setiap satu mewakili bahagian diri gua.heh.
:)

± berkata...

sambungkan titik-titik menjadi satu baris (isi tempat kosong)

Nveil berkata...

baik.

pembuang sampah berkata...

dark half
siapa yang nak isikan tempat kosong tu pulak?

nveil
baik?

Nveil berkata...

berbual.

mari, berbual. :)

pembuang sampah berkata...

ada tempat boleh 'berdua-duaan' tak?
heh..

Nveil berkata...

haha, pilih yang mana mahu.
skype? ym?

pembuang sampah berkata...

ym.

Nveil berkata...

id?

pembuang sampah berkata...

broken_nigina

Jenis Sampah